piątek, 7 lipca 2017

Lista FB free

Zarzucił mi ktoś ostatnio, że się rozbijam po warszawskich wydarzeniach, co rusz w jakimś biorę udział i kto to tak widział tak często i pewnie jeszcze #zahajsmatkibaluj. Gdybym za hajs matki balował, to bym w dupie był i gówno widział, to po pierwsze primo. A po drugie primo prawda jest niestety inna, mniej kolorowa i bez hipsterskiego wąsa.
Osąd ten wynikł pewnie z bacznego obserwowania mnie na fejsbuku i śledzenia moich kliknięć. No cóż, tak już mam, że klikam jak głupi we wszystko, co może wydawać mi się interesujące, żeby mieć na później, gdybym ewentualnie zdecydował się gdzieś wyjść, stąd często w tygodniu jestem kliknięty jako "Zainteresowany" w kilka różnych wydarzeń. MAŁO TEGO! W niektórych deklaruję się, że WEZMĘ UDZIAŁ. A to o niczym nie świadczy, po prostu - jak w tytule wpisu - lista FB free - w razie czego rezerwuję sobie darmowe wejście, w końcu ewentualnie 10 złotych zostaje w kieszenie. Lepiej nie mieć 10 złotych czy nie mieć i mieć piwo? Rachunek jest prosty, warstwy cebuli się zgadzają.
Żyć przyszło mi w Warszawie i z tego faktu jestem bardzo zadowolony, bo dzieje się tu naprawdę dużo, stąd też dużo kliknięć, że coś mnie zainteresowało, szczególnie teraz w wakacyjnym okresie. Koncerty, imprezy, kina letnie, teatry nad Wisłą, wystawy, potupajki, festyny, dożynki, klikam żeby nie przepadło w odmętach fejsa, a fejs ma to do siebie, że lubi o klikniętych wydarzeniach przypominać. A nuż znajdę czas, chęć, towarzystwo i piniądz żeby wyjść. Żeby nie było, że jestem takim imprezowym zwierzem, ostatnie piątkowe wyjście musiałem odchorować przez całą sobotę i pół niedzieli, a wszystkie wyjścia na miasto W TYM ROKU mogę policzyć na palcach jednej ręki. (Właśnie Ka napisała mi, że chyba będę dzisiaj wszędzie!)


No, ale żeby post całkiem bez sensu nie był oto garść dzisiejszych wydarzeń w Warszawie. Może komuś przypadkiem się przydać.
Koncert Pablopavo i Ludziki - FREE
KOD - Komitet Obrony Disco - FREE, klasyki disco i nowe aranżacje
Gwiazdy Miasta - FREE w jednej z moich ulubionych warszawskich knajp
Friday, I'm in love - lista FB free - muzycznie jak dla mnie zapowiada się najlepiej
Forever Young - lista FB free - klimat dyskoteki szkolnej
Hot In Herre - FREE, impreza z DJami



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz