piątek, 7 października 2016

Świeża dawka muzyki, prawie na żywo!

Dzień dobry.
W nawiązaniu do poprzedniego wpisu chciałbym tylko zaznaczyć, że gardło mnie już nie boli. Teraz bolą mnie uszy, kicham jak pojebany, mam katar i zaczynam kaszleć. Zajebiście.
Dawno nie było nic o muzyce, jakoś nie miałem czasu na odkrywanie niczego nowego, praktycznie w kółko słuchałem tego samego lub wracałem do staroci. Dzisiaj jakoś niechcący wszedłem na kananał Kayaxu na youtubie i się zdziwiłem. Motzno się zdziwiłem.
Na dzień dobry chciałbym pokazać Państwu hicior dnia dzisiejszego, zapętlony u mnie od dłuższej chwili. Nie wiem czemu kliknąłem w miniaturkę (boru dzięki za intuicję!), bo szczerze powiem, że spodziewałem się jakichś rapsów, chociaż angielski tytuł nie do końca mi pasował, czy ktoś w Polsce rapuje po angielsku? No więc moje dzisiejsze odkrycie nie ma z rapem niczego wspólnego. Zresztą posłuchajcie sami:


Dzisiaj premierę ma płyta Bownika, niestety nigdzie w internetach nie mogę znaleźć reszty utworów do przesłuchania, a jeżeli reszta płyty jest na tym samym poziomie, to mamy niezły towar eksportowy. Życzę sukcesów! [EDIT] Płyta już dostępna na Spotify!

Klikając sobie dalej niestety AŻ TAK nic już mnie nie zachwyciło, ale kilka fajnych piosenek usłyszałem i myślę, że są warte polecenia, odsłuchania i zauważenia. I tak oto przed Państwem:



Uporczywie czytam w tytule dzikie plamy i nawet chciałem opisać jego bezsens, na szczęście udało mi się w końcu przeczytać to prawidłowo. Powiem szczerze, że za pierwszym razem pan Swiernalis (festiwal dziwnych nazwisk dzisiaj mamy) nie przypadł mi do gustu, na szczęście na kanale Kayaxu dostępna jest cała płyta, mogłem się osłuchać, a teraz mogę polecać.

Teraz czas na reprezentantkę damskiego wokalu. Nazwa znowu sugerowała mi przynależność do gatunku, za którym niekoniecznie przepadam, ale znowu kliknąłem. No i jest spoko, trochę The Dumplings, trochę w stronę Natalii Nykiel (której nie mogę słuchać, nienawidzę jej muzyki, jest dnem i nie wiem jak moi ulubieni artyści migą z nia koncertować, nie wiem też co robiła na Męskim Graniu). Piosenka może jakiegoś geniuszu, nowego spojrzenia na muzykę, czegoś oryginalnego nie pokazuje, ale jest przyjemna dla mojego ucha więc tyż polecam.


Teraz czas na staroć, ale pewnie nie każdy zna, nie każdy słyszał. W listopadzie (o ile niczego nie pomyliłem) nową płytę wydaje Krzysztof Zalewski. Krzysztof jest fajny, gra fajne koncerty i byłby moim kolegą, gdybym umiał tylko odezwać się na ulicy do obcego człowieka. Pewnie nie każdy zna historię o tym jak ramię w ramię stała obok mnie MONIKA BRODKA, a ja nie odezwałem się słowem. Nową płytę zapowiada ten oto kawałek:


Na listopad nową płytę zapowiedział też Organek, na dniach ma się chyba pojawić jakiś singiel, czekam z niecierpliwością.
W tym momencie właśnie wspomniany na wstępie Bownik udostępnił kolejny klip, specjalnie dla Was, jeszcze ciepły i pachnący, tylko u mnie!


No, trochę się dzieje na tej naszej polskiej scenie muzycznej. Ja zyskałem nowego artystę do zapętlenia na kolejne dni, którego mogę szczerze polecać. Mam nadzieję, że i komuś z Was spodobało się coś z powyższego zestawienia. Pozdro!


2 komentarze:

  1. Muzyczne tematy jak najbardziej na tak, bo przecież zawsze mogę potrzebować nowego utworu do słuchania w pętli. Niestety żaden z filmów nie odbiera na terenie Niemiec, ale postaram się odnaleźć je w innych źródłach. Najbardziej zależy mi na przesłuchaniu "Lawiny", ponieważ zachęciłeś mnie nawiązaniem do The Dumplings. Nykiel w sumie lubię dwie piosenki, więc jakoś daję radę jej słuchać. Ja ostatnio wciąż słucham dwóch piosenek (no dobra, trzech) - wszystkie po angielsku.
    1. Passenger - Somebody's Love https://www.youtube.com/watch?v=7nVGPdMQsg4
    2. X Ambassadors - Unsteady (Erich Lee Gravity Remix) https://www.youtube.com/watch?v=FGdaSDwKPG8
    3. Broods - Heartlines http://www.clipfish.de/musikvideos/video/4332088/broods-heartlines/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz się zapoznam, może coś mi wpadnie w ucho!
      Mam nadzieję, że Ci się uda odsłuchać :) Nie sprawdzałem, ale jest szansa, że i Lawiny będą na Spotify.

      Usuń