sobota, 21 marca 2015

Piękne panie na pierwszy dzień wiosny

                Wczoraj wieczorem w pijackim zwidzie urodził się pomysł na post. Po wytrzeźwieniu stwierdzam, że pomysł się nadaje więc tworzę. Dzisiaj potraktuję kilka kobiet dość przedmiotowo, chociaż pewnie same się na to wystawiają wyglądając tak, jak wyglądają. Miało być 5, ale mi się wyobraźnia zagalopowała. A więc:

TOP 7 TELEDYSKÓW RUCHAŁBY

Od razu na wstępie powiem, że pop nie jest moim ulubionym gatunkiem muzyki, tak się akurat złożyło, że większość prezentowanych tu pań tworzy w tym nurcie, ale chodzi o seks w teledyskach, nie o walory muzyczne.

7. Rokiczanka – Lipka

Jestem ze wsi i obnoszę się z tym kiedy tylko mogę! Wieś jest piękna, a panie w ludowych strojach to seksbomby. Szczególnie główna wokalistka Rokiczanki. Modelki Donatana wyglądają jak wyglądają, ale paniom z Lubartowa nie dorastają do pięt.

6. Agnieszka Chylińska – Nie mogę cię zapomnieć
I co, że Chylina poszła w dance? Ważne jak się zmieniła fizycznie. Wysoka, szczupła brunetka, zachrypnięty głos i dziary i ten sposób poruszania się! Na mnie działa.

5. Scarlett Johansson – Fallin Down

Ha! Pewnie nawet nie wiedzieliście, że Scarlett śpiewa. Hmm, może śpiew wybitny to nie jest. Znowu zapominam, że muzyką się nie zajmujemy. Za wiele w teledysku się nie dzieje, za wiele nie widać, Scarlett już mi się nie podoba tak jak kiedyś, ale z chęcią bym się z nią tym samochodem przejechał.

4. Ville Valo & Natalia Avelon – Summer Wine

Ile lat ma ten cover? Sześć? Więcej? To wciąż moja ulubiona piosenka, a Natalia w teledysku i filmie (Das Wilde Leben) to po prostu bogini! Tak wygląda mój typ kobiecej urody. Film niemiecki więc skąd tak piękna aktorka? Natalia jest Polką.

3. Brodka – Dancing Shoes

Piękna, drobna Monika. Wydaje się mega sympatyczna, młoda, ale z jajami. Na koncertach jej się oświadczam, ale chyba jeszcze mnie nie usłyszała.

2. Beyonce – Why don’t you love me?

Pin-up homemaker, fajnie się rusza, świetnie wygląda, taką w domu można by mieć.

1. Shakira – La tortura


Najpiękniejsza, najseksowniejsza, naj, naj, naj kobieta na świecie! Jak ją widzę, to mi się od razu gęba uśmiecha, do tego robi muzykę, od której dupa sama mi się kręci. Jak mi któraś pokroi cebulę tak jak w tym teledysku to porzucę swoje zasady małżeńsko-rozpłodowe. A w ogóle to Shakira jest tak zajebista, że przepaść między nią a miejscem drugim jest głęboka jak Rów Mariański. Ta twarz, te biodra! Cud z Kolumbii.

2 komentarze:

  1. Ci powiem, że ten post jest całkiem niezły :D Można się czegoś o Tobie dowiedzieć. Panie z Lubartowa są zdecydowanie bardziej naturalne niż modelki Donatana, od których już bolą mnie nie tylko uszy, ale i wzrok ;) Summer Wine uwielbiam! Brodkę, Beyonce i Shakirę słucham na co dzień, ale nie o muzyce tutaj mowa :D Nie wiem czemu, ale czytając ten post, myślałam że pojawi się jeszcze Iza Lach, ale jednak jej nie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że Izy Lach nigdy nie słyszałem. Pewnie pojawiłoby się tutaj więcej pań, ale rzadko oglądam teledyski, te znam z TV.

      Usuń